45 derce sıcakta asfalt çalışması 22 Temmuz 2025, 10:36
45 derce sıcakta asfalt çalışması
Kayapınar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’nün asfalt serme çalışmaları 45 derce sıcaklığa rağmen devem ediyor. Aybaşında başlayan çalışmayla programlanan çalışmanın yüzde 34’lük bölümü tamamlandı
Fen İşleri Müdürlüğü özellikle yeni yerleşim bölgelerinde ulaşımda sorunların giderilmesi için başlattığı asfalt çalışması 45 derce sıcaklığa rağmen devem ediyor. Çalışmayla 15 bin ton aşınma tabakası, 50 bin ton beton asfalt serimi yapılacak. Aybaşında başlayan çalışmayla programlanan çalışmanın yüzde 34’lük bölümü tamamlandı. Fen İşleri Müdürlüğü tarafından konu hakkında yapılan açıklamada, “ Devam eden çalışmayla mevcut yıpranmış yolların ve yeni yerleşim bölgelerdeki yen yollarda asfalt serimi devam ediyor. Çalışmayla yeni yerleşim bölgelerdeki ulaşımda yaşanan sorunların büyük bir kısmının çözüme kavuşacaktır” denildi.
DIĞER HABERLER
-
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44 -
Üç gün sürecek “1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” başlıyor
11 Haziran 2026, 08:51 -
Köylerde ‘1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
10 Haziran 2026, 08:24 -
Rahmi Koç’un sözleri nedeniyle Otosan’dan araç alım süreci iptal edilmiştir
09 Haziran 2026, 09:49 -
Kayapınar Belediyesi-GGC futbol final maçıyla tamamdı
09 Haziran 2026, 08:37 -
MAYIS AYI BÜLTENİMİZ YAYINDA
08 Haziran 2026, 13:32 -
Kayapınar Belediyesi LGS sınavına girecek öğrencileri için piknik düzenledi
08 Haziran 2026, 09:59 -
Kayapınar Belediyesi’nden Ekolojik Dönüşüm Şenliği
04 Haziran 2026, 14:46 -
Kayapınar’da tarım komünü
03 Haziran 2026, 14:54



