Eş Başkanların temizlik mesaisi 22 Ağustos 2025, 11:21
Eş Başkanların temizlik mesaisi
Kayapınar Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü daha temiz bir kent için sosyal farkındalık yaratmak amacıyla yaptığı temizlik kampanyasının 14’cününü yaptı.
Temizlik alışkanlığının yaygınlaşması ve sosyal farkındalık yaratmak amacıyla Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün yaptığı temizlik kampanyaları devam ediyor. Eş Başkanlar Berivan Gülşen Sincar, Cengiz Dündar, meclis üyeleri ve başkan yardımcıları sabah erken saatlerde kampanyaya katılarak Dünya Kavşağı’ndan Dicle Kent’te uzanan güzergâhta genel temizlik yaptılar. Kampanya sırasında yurttaşların ve esnafın talep ve önerilerini dinleyen Eş Başkanlar, temiz bir kent için herkesin sorumluluk alması gerektiğini vurgulayarak, çevre temizliği ve doğayı koruma çağrısında bulundular.
DIĞER HABERLER
-
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44 -
Üç gün sürecek “1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” başlıyor
11 Haziran 2026, 08:51 -
Köylerde ‘1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
10 Haziran 2026, 08:24 -
Rahmi Koç’un sözleri nedeniyle Otosan’dan araç alım süreci iptal edilmiştir
09 Haziran 2026, 09:49 -
Kayapınar Belediyesi-GGC futbol final maçıyla tamamdı
09 Haziran 2026, 08:37 -
MAYIS AYI BÜLTENİMİZ YAYINDA
08 Haziran 2026, 13:32 -
Kayapınar Belediyesi LGS sınavına girecek öğrencileri için piknik düzenledi
08 Haziran 2026, 09:59 -
Kayapınar Belediyesi’nden Ekolojik Dönüşüm Şenliği
04 Haziran 2026, 14:46 -
Kayapınar’da tarım komünü
03 Haziran 2026, 14:54






