Eş başkanlar temiz bir kent için sahaya indi 03 Haziran 2026, 12:47
Eş başkanlar temiz bir kent için sahaya indi
Kayapınar Belediyesi temiz bir kent için sosyal farkındalık yaratmak ve temizlik alışkanlığının yaygınlaştırmak amacıyla yaptığı temizlik kampanyaları devam ediyor. Eş Belediye Başkanların katılımıyla Huzurevleri Mahallesi’nde genel temizlik yapıldı.
Kayapınar Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü temizlik alışkanlığının yaygınlaşması ve sosyal farkındalık yaratmak amacıyla yaptığı temizlik kampanyaları devam ediyor. Bu kapsamda Eş Belediye Başkanla Berivan Gülşen Sincar, Cengiz Dündar, meclis üyeleri ve başkan yardımcıları Huzurevleri Mahallesi’nde kaldırımlar, duvar kenarları, kör noktalar ve yeşil alanlar başta olmak üzere geniş kapsamlı bir temizlik yapıldı.
DIĞER HABERLER
-
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44 -
Üç gün sürecek “1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” başlıyor
11 Haziran 2026, 08:51 -
Köylerde ‘1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
10 Haziran 2026, 08:24 -
Rahmi Koç’un sözleri nedeniyle Otosan’dan araç alım süreci iptal edilmiştir
09 Haziran 2026, 09:49 -
Kayapınar Belediyesi-GGC futbol final maçıyla tamamdı
09 Haziran 2026, 08:37 -
MAYIS AYI BÜLTENİMİZ YAYINDA
08 Haziran 2026, 13:32 -
Kayapınar Belediyesi LGS sınavına girecek öğrencileri için piknik düzenledi
08 Haziran 2026, 09:59 -
Kayapınar Belediyesi’nden Ekolojik Dönüşüm Şenliği
04 Haziran 2026, 14:46 -
Kayapınar’da tarım komünü
03 Haziran 2026, 14:54



