Eş Başkanlar Zabıta Haftası’nı kutladı 03 Eylül 2025, 10:04
Eş Başkanlar Zabıta Haftası’nı kutladı
Kayapınar Belediyesi Eş Başkanları Berivan Gülşen Sincar ve Cengiz Dündar, Zabıta Haftası dolayısıyla zabıta personeliyle bir araya gelerek, personelin gününü kutladı.
1-7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası dolasıyla Kayapınar Belediyesi Eş Başkanları Berivan Gülşen Sincar ve Cengiz Dündar zabıta personeliyle bir araya gelerek günlerini kutladı. Eş Başkanlar Sincar, halkın yaşama dair tüm olumsuzluklarını tespiti konusunda zabıta personelinin çalışmalarının önemli olduğunu belirterek, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, başarılı çalışmalarının devamını diledi.
DIĞER HABERLER
-
Kayapınar Belediyesi daha etkin müdahale için arama kurtarma elaman sayasını artırıyor
23 Haziran 2026, 10:13 -
Peyas’taki Etkinlik kayıp nedeniyle ertelendi
22 Haziran 2026, 14:45 -
Kayapınar Belediyesi’nden 21 Haziran Dünya Müzik Günü etkinliği
22 Haziran 2026, 08:28 -
Kayapınar Belediyesi’nin “1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
19 Haziran 2026, 09:02 -
Kayapınar’da Peyas Buluşmaları Esentepe Köyü’nde Devam Etti
17 Haziran 2026, 08:52 -
Kayapınar Belediyesi’nin yüzme ve spor kursları başlıyor
16 Haziran 2026, 11:02 -
1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” üç gün süren ve çok şey yapılan etkinlik
15 Haziran 2026, 13:32 -
Zarokistan öğrencilerinden yıl sonu etkinliği
15 Haziran 2026, 08:34 -
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44






