Hayvan besicilerini mutlu eden çim biçme çalışması 15 Mayıs 2026, 09:58
Hayvan besicilerini mutlu eden çim biçme çalışması
Kayapınar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü yaza hazırlık kapsamında parklarda çim biçme çalışmalarını sürdürürken, kesilen çimleri çöpe atmak yerine hayvan besicilerine veriyor.
Kayapınar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün havaların ısınmasıyla vatandaşların parklardan daha iyi yararlanması için mevcut parklarda başlattığı genel bakım çalışmaları devam ediyor. Belediye çalışma kapsamında parklarda çim biçme çalışmasında kesilen çimleri çöpe atmak yerine hayvan besicilerine veriyor. Park Bahçeler Müdürlüğü tarafından konu hakkında yapılan açıklamada, “Parklardaki genel bakım çalışmaları kapsamında çim biçme sonrası kesilen çimleri çöpe atmak yerine kısal mahallerde küçük ve büyük baş hayvan besleyen yurttaşlarımıza veriyoruz” açıklaması yapıldı.
DIĞER HABERLER
-
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44 -
Üç gün sürecek “1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” başlıyor
11 Haziran 2026, 08:51 -
Köylerde ‘1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
10 Haziran 2026, 08:24 -
Rahmi Koç’un sözleri nedeniyle Otosan’dan araç alım süreci iptal edilmiştir
09 Haziran 2026, 09:49 -
Kayapınar Belediyesi-GGC futbol final maçıyla tamamdı
09 Haziran 2026, 08:37 -
MAYIS AYI BÜLTENİMİZ YAYINDA
08 Haziran 2026, 13:32 -
Kayapınar Belediyesi LGS sınavına girecek öğrencileri için piknik düzenledi
08 Haziran 2026, 09:59 -
Kayapınar Belediyesi’nden Ekolojik Dönüşüm Şenliği
04 Haziran 2026, 14:46 -
Kayapınar’da tarım komünü
03 Haziran 2026, 14:54




