Hayvan besicilerini mutlu eden çim biçme çalışması 15 Mayıs 2026, 09:58
Hayvan besicilerini mutlu eden çim biçme çalışması
Kayapınar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü yaza hazırlık kapsamında parklarda çim biçme çalışmalarını sürdürürken, kesilen çimleri çöpe atmak yerine hayvan besicilerine veriyor.
Kayapınar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün havaların ısınmasıyla vatandaşların parklardan daha iyi yararlanması için mevcut parklarda başlattığı genel bakım çalışmaları devam ediyor. Belediye çalışma kapsamında parklarda çim biçme çalışmasında kesilen çimleri çöpe atmak yerine hayvan besicilerine veriyor. Park Bahçeler Müdürlüğü tarafından konu hakkında yapılan açıklamada, “Parklardaki genel bakım çalışmaları kapsamında çim biçme sonrası kesilen çimleri çöpe atmak yerine kısal mahallerde küçük ve büyük baş hayvan besleyen yurttaşlarımıza veriyoruz” açıklaması yapıldı.
DIĞER HABERLER
-
Zarokistan’larda karne heyecanı
26 Haziran 2026, 13:40 -
1. Peyas Buluşmalarıyla köylerde şenlik var
26 Haziran 2026, 09:20 -
Kayapınar Belediyesi 1200 çocuğa doğayı sevdirdi
25 Haziran 2026, 10:51 -
Kayapınar Belediyesi G.Y Araştırma Hastanesi’ndeki otopark sorunun çözümü için çalışma başlattı
24 Haziran 2026, 14:18 -
3000 kişiye yüzme kursu
24 Haziran 2026, 09:04 -
1. Peyas Buluşmaları Cumhuriyet Mahallesi’nde Devam Etti
24 Haziran 2026, 08:22 -
Kayapınar Belediyesi daha etkin müdahale için arama kurtarma elaman sayasını artırıyor
23 Haziran 2026, 10:13 -
Peyas’taki Etkinlik kayıp nedeniyle ertelendi
22 Haziran 2026, 14:45 -
Kayapınar Belediyesi’nden 21 Haziran Dünya Müzik Günü etkinliği
22 Haziran 2026, 08:28 -
Kayapınar Belediyesi’nin “1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
19 Haziran 2026, 09:02




