Kayapınar Belediyesi kış çiçeklerinin ekimine başladı 09 Eylül 2025, 11:02
Kayapınar Belediyesi kış çiçeklerinin ekimine başladı
Kayapınar Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü kenti güzelleştirmek ve daha fazla yeşil alan oluşturmak için 150 bin mevsimlik süs bitkisi tohumunun ekimine başladı.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü belediyeye ait Sera ve Fidanlık Sahası’nda kendi üretimi olan 150 bin adet soğuk havalara dayanaklı menekşe, portakal nergisi ve benzeri mevsimlik süs bitkisi tohumunun ekimine başladı. Mevsimlik süs bitkisi ekim çalışmalarına katılan ve ilk tohumları toprakla buluşturan Eş Başkan Cengiz Dündar, daha yeşil bir kent için çalışmalarının devam edeceğini belirti.
Belediye kendi imkânlarıyla ürettiği bitkileri yeni yeşil alanlarda, mevcut parklarda, orta refüjlerde ve kavşaklarda kullanacak. Bunun yanında eğitim kurumları, ibadethane ve kırsal mahallelerden gelen bitki talepleri bu bitkilerden karşılanacak.
DIĞER HABERLER
-
Zarokistan’larda karne heyecanı
26 Haziran 2026, 13:40 -
1. Peyas Buluşmalarıyla köylerde şenlik var
26 Haziran 2026, 09:20 -
Kayapınar Belediyesi 1200 çocuğa doğayı sevdirdi
25 Haziran 2026, 10:51 -
Kayapınar Belediyesi G.Y Araştırma Hastanesi’ndeki otopark sorunun çözümü için çalışma başlattı
24 Haziran 2026, 14:18 -
3000 kişiye yüzme kursu
24 Haziran 2026, 09:04 -
1. Peyas Buluşmaları Cumhuriyet Mahallesi’nde Devam Etti
24 Haziran 2026, 08:22 -
Kayapınar Belediyesi daha etkin müdahale için arama kurtarma elaman sayasını artırıyor
23 Haziran 2026, 10:13 -
Peyas’taki Etkinlik kayıp nedeniyle ertelendi
22 Haziran 2026, 14:45 -
Kayapınar Belediyesi’nden 21 Haziran Dünya Müzik Günü etkinliği
22 Haziran 2026, 08:28 -
Kayapınar Belediyesi’nin “1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
19 Haziran 2026, 09:02



