Ve Koma Amed Diyarbakır’dan ayrıldı 27 Ekim 2025, 14:11
Ve Koma Amed Diyarbakır’dan ayrıldı
30 yılın ardından Diyarbakır’da muhteşem bir konser veren ve birçok etkinliğe katılan Koma Amed gurubu kentten ayrıldı. Gurup üyelerini Kayapınar Belediyesi Eş Başkanları uğurlarken, gurup üyelerine kente yaşattıkları ilkler nedeniyle teşekkür ettiler.
Kome Amed Diyarbakır Büyükşehir ve Kayapınar Belediyesi’nin ortak organizasyonuyla Diyarbakır’da 30 yılın ardından muhteşem bir konserle sanatseverle buluştu. Gurup üyeleri kente kaldıkları süre içinde AmedSpor’a destek amacıyla forma imza etkinliğine ve Amedspor-İstanbulspor maçına giderek kentin takımına destek oldular. Katledilen eski Diyarbakır Baro Başkanı Tahir Elçi için Dörtayakla Minare karanfil bıraktılar, adalet için eylemler yapan Rojin Kabataş’ın ailesine destek olmak için ziyaret ettiler. Gurup üyeleri kente kaldıkları sürede Kayapınar Belediyesi’nin yeni yapacağı yeşil alana meyve ağacı dikimi yaptılar, hatıra amacıyla daha sonra yeşil alana bırakılacak beton üzerine el izi bıraktılar. Gurup üyelerini Diyarbakır’a gelişte karşılayan Kayapınar Belediyesi Eş Başkanları Berivan Gülşen Sincar ve Cengiz Dündar gurup üyelerini kentten ayrılarken de yalnız bırakmadılar.
DIĞER HABERLER
-
Kadın Yaşam Merkezlerinde Komün Üretim Grupları Buluştu
12 Haziran 2026, 09:43 -
10. FilmAmed Belgesel Film Festivali Başlıyor
12 Haziran 2026, 08:44 -
Üç gün sürecek “1. Peyas Kültür, Gençlik ve Spor Buluşmaları” başlıyor
11 Haziran 2026, 08:51 -
Köylerde ‘1. Peyas Buluşmaları’ etkinlikleri devam ediyor
10 Haziran 2026, 08:24 -
Rahmi Koç’un sözleri nedeniyle Otosan’dan araç alım süreci iptal edilmiştir
09 Haziran 2026, 09:49 -
Kayapınar Belediyesi-GGC futbol final maçıyla tamamdı
09 Haziran 2026, 08:37 -
MAYIS AYI BÜLTENİMİZ YAYINDA
08 Haziran 2026, 13:32 -
Kayapınar Belediyesi LGS sınavına girecek öğrencileri için piknik düzenledi
08 Haziran 2026, 09:59 -
Kayapınar Belediyesi’nden Ekolojik Dönüşüm Şenliği
04 Haziran 2026, 14:46 -
Kayapınar’da tarım komünü
03 Haziran 2026, 14:54




